Tlačové správy

Košickí podnikatelia zvolili novú taktiku: Presne vedia, čo posunie ich biznis vpred!

Podnikatelia aj v našom kraji musia neustále čeliť novým výzvam. Niektorí tlaku podľahnú, iní sledujú najnovšie trendy a prispôsobujú sa im. Pozrite sa, čo najnovšie začalo v Košiciach fungovať.

Ilustračný obrázok k článku Košickí podnikatelia zvolili novú taktiku: Presne vedia, čo posunie ich biznis vpred!
Zdroj: Dnes24.sk

Tento model už funguje vo viacerých vyspelých krajinách a mestách. Podnikateľom ponúka spôsob, ako nadviazať nové kontakty a uzatvárať obchody . V metropole východu sa už niekoľko mesiacov stretávajú miestni podnikatelia, majitelia firiem, obchodov, prevádzok i e-shopov na Business for Breakfast (ďalej len BforB), čiže na raňajkách podnikateľov. Každý z nich už využil nie jednu príležitosť na spoluprácu s iným podnikateľom v regióne.

„Princípy spoločnosti Business for Breakfast majú veľký potenciál ovplyvňovať podnikateľské prostredie na Slovensku a meniť tak atmosféru podnikania v jednotlivých regiónoch. Keďže bývam v Košiciach, moje rozhodnutie participovať vychádzalo zo záujmu nadväzovať, spájať a podporovať vznik dlhodobých spoluprác medzi ľuďmi a firmami lokálne na východnom Slovensku. Jednotliví členovia majú príležitosť vzájomne sa podieľať na regionálnych a aj celoslovenských projektoch a aktivitách a vytvárať tak vyšší synergický efekt,“ vraví manažérka klubu BforB v Košiciach Marcela Lucáková.

60 sekúnd alebo ako dať o sebe vedieť

Každý podnikateľ, ktorý sa zúčastní BforB, dostane 60 sekúnd, aby predstavil svoju prácu, produkty alebo požiadal o pomoc pri hľadaní ľudí či odporúčaní. Okrem toho môže každý z nich využiť míting 1 na 1, kedy sa bližšie zoznámia, prípadne si vzájomne pomôžu.

Výsledky sa dostavili hneď v prvý mesiac

Naozaj sa to neoplatí podceňovať. Vďaka networkingu a spoznávaniu nových ľudí už veľké množstvo podnikateľov posunulo svoj biznis vpred. „Popri propagácii vlastných podnikateľských aktivít, som stretla mnoho príjemných a dynamických ľudí, manažérov a majiteľov firiem. Bližšie som sa oboznámila s ich činnosťami a smerovaním. Na základe marketingových nástrojov, ako networking, udržiavanie dobrej komunikácie a vzťahov s cieľom získavať kvalitné odporúčania na ďalší rast a rozvoj, vzniklo mnoho zaujímavých prepojení a nových aktivít. Tieto pomohli nájsť riešenia na problematické situácie nielen v obchodnej ale i súkromnej oblasti,“ pokračuje Lucáková.

Ak sa chcete dozvedieť o košickom klube podnikateľov viac a takýchto biznis raňajok sa zúčastniť, dajte nám vedieť na e-mail marcela.lucakova@bforb.sk

Navštíviť môžete aj stránku www.bforb.sk

foto: BforfB Košice

(PR) – Za obsah a fotografie zodpovedá objednávateľ tejto tlačovej správy.

Košickí podnikatelia zvolili novú taktiku: Presne vedia, čo posunie ich biznis v
15
Galéria
Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM