Alexandra Kolínská Kultúra

Návštevníkov Košíc čaká prekvapenie: Dostanú možnosť ohodnotiť naše mesto

Visit Košice rozbieha v metropole východu novinku. Návštevníkom mesta umožní hodotiť rôzne košické, turistami vyhľadávané prevádzky. Pozrite, na čo majú hodnotenia slúžiť.

Ilustračný obrázok k článku Návštevníkov Košíc čaká prekvapenie: Dostanú možnosť ohodnotiť naše mesto
Zdroj: TASR

Návštevníci Košíc sa môžu tešiť na lepší zákaznícky servis. Visit Košice ako oficiálna centrála pre marketing mesta Košice a riadenie cestovného ruchu chce zapojiť do hodnotiaceho systému Staffino naraz viac ako 20 rušných a zahraničnými turistami vyhľadávaných prevádzok. Sľubuje si od toho postupné skvalitnenie služieb v destinácii Košice.

Hodnotiť budú aj Letisko

Päť štvorhviezdičkových hotelov, obľúbené reštaurácie, vinotéky, Letisko Košice či Návštevnícke centrum Košice. Organizácia Visit Košice chce urobiť veľké gesto a svojim členským prevádzkam chce pomôcť implementovať ucelený systém na hodnotenie kvality personálu, produktov či služieb.

Hodnotiaci systém používajú na Slovensku už stovky prevádzok. Slováci môžu hodnotiť nielen banky, reštaurácie, hotely, puby, čerpacie stanice, ale už aj vybrané jazykové školy, obchody, kliniky a lekárov či automobilové showroomy alebo fitnes centrá.

Už v najbližších týždňoch

Prevádzky by mali umožniť zákazníkom hodnotiť personál už v najbližších týždňoch. “Boli sme nadšení z energie, prístupu a chuti tímu Visit Košice. Okamžite ocenili možnosť zodpovedného pracovníka priamo reagovať na príjemný či menej príjemný zážitok zákazníka,” hodnotí začiatok spolupráce Katarína Klinková, spoluzakladateľka systému Staffino. Všetky hodnotenia cez systém Staffino sú vždy od konkrétnych ľudí s menami a tvárami.

Spríjemniť pobyt v meste

Od zavedenia adresných hodnotení do vychytených prevádzok si organizácia Visit Košice sľubuje interaktívnejší vzťah so zákazníkom. “Začiatok spolupráce s tými najlepšími na trhu, ktorými ľudia z tímu STAFFINO nepochybne sú, je prvým krokom k skvalitňovaniu služieb v celej destinácii. Spätná väzba od zákazníkov je základným kameňom pre vytváranie motivácie k neustálemu zlepšovaniu sa a približovaniu sa celoeurópskym štandardom v reštauráciách, hoteloch, vinotékach ale aj napríklad na letisku, či priamo v návštevníckom centre, ktoré je častokrát miestom prvého kontaktu s návštevníkom mesta. Sme veľmi radi, že budeme môcť prispieť k skvalitňovaniu služieb a príjemnému pobytu našich hostí v meste, a tým si zabezpečiť ich opätovnú návštevu. Motiváciou pre samotné prevádzky k implementovaniu návrhov, či pripomienok zákazníkov by malo byť tiež celoročné vyhodnotenie služieb v závere roka a rozdávanie známok kvality, “ uzatvára Iveta Niňajová, výkonná riaditeľka organizácie Visit Košice.

Foto: ilustračné

Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM