Keď stačí len dobrý nápad a chuť podnikať. Aha, do čoho sa pustili Peter (35) a Patrícia (27)

Aj vy rozmýšľate nad podnikaním a neviete nájsť ten správny zámer? Tento výnimočný nápad sa začal písať pred letom tohto roka. Zrodil sa v hlavách jedného mladého páru po vypití sobotňajšej kávy na terase kaviarne.

Ilustračný obrázok k článku Keď stačí len dobrý nápad a chuť podnikať. Aha, do čoho sa pustili Peter (35) a Patrícia (27)
Zdroj: Dnes24.sk

V tom období práve prebiehali mestské slávnosti, ktoré tradične sprevádzajú ľudoví trhovníci, ktorí sa pýšia domácimi výrobkami zo svojej dielne. Mladý pár sa hneď po vypití svojej kávy pobral k prvému stánku. A verte či nie, po návšteve prvého stánku, už ani ďalej nepokračovali a natešení sa ponáhľali domov, pretože sa v ich hlavách zrodil nápad, ktorý sa teraz teší veľkému záujmu.

Takto to začalo

„Spočiatku som to považoval ako za bežný nákup, ale nadšenie predajcu a tiež s pribúdajúcou zvedavosťou mojej drahej som si začínal byť čoraz viac istý, že toto je ten ideálny produkt pre zriadenie internetového obchodu,“ vysvetľuje Peter. „Viem, že moja priateľka už dlhší čas túžila po niečom vlastnom, čomu by sa mohla venovať a ručne vyrábané prírodné mydlá, telové oleje a prípravky do kúpeľa vyhrali na plnej čiare,“ hovorí ďalej.

Poznámka: Takže milí páni, ak vaša partnerka nakupuje, to neznamená, že vy sa za každú cenu budete nudiť a čakať len na to, kým dokončí pre vás nepodstatný nákup. Ako sme sa neskôr dozvedeli, Peter začal nenápadne zisťovať informácie od predajcu, či je možnosť nadviazania veľkoobchodnej spolupráce, ako dlho sa venujú výrobe a ďalšie potrebné informácie pre vypracovanie podnikateľské­ho plánu.

Čo bolo ďalej?

„Prvoradé pre nás bolo, že po odskúšaní výrobkov sme nemali najmenšie pochybnosti o správnosti nášho rozhodnutia. Priznávam, že na začiatku sme váhali, či si otvoriť kamenný obchod niekde na frekventovanom mieste alebo sa rozhodnúť pre elektronickú formu predaja. Hlavný zámer však spočíval v tom, že sme chceli vytvoriť priestor, v ktorom budú môcť zákazníci bližšie spoznať silu prírodnej a liečivej kozmetiky z pohodlia svojho domova. Nakoniec nás utvrdil aj fakt stále sa zvyšujúceho záujmu ľudí o nákup cez internet. Ďalším impulzom bolo určite aj relatívne nižšie náklady na založenie a prevádzku internetového obchodu,“ priznáva Peter.

„Je to skvelé, aj keď celá príprava až po spustenie stála veľa prebdených nocí. Hlavne nad tvorbou e-shopu sme strávili veľa času, prepojenosť s účtovnými záležitosťami a tiež jeho celkový vzhľad, ktorý sme chceli mať veľmi prehľadný. No a tiež som musela veľa študovať, pretože je pre mňa veľmi dôležité, aby naši zákazníci dostali čo najpodrobnejšie informácie o všetkých produktoch a ich účinkoch. Najväčšiu radosť mám však z toho, že sa nám podarilo nadviazať partnerstvo s darcovským portálom Ľudiaľudom.sk. Viete, ako sa hovorí, že dobra nie je nikdy dosť a preto sme sa aspoň takto rozhodli pomôcť tým, ktorým osud nenadelil toľko šťastia, ako by si sami želali,“ dodala Patrícia.

Aké sú ďalšie plány?

„Radi by sme pokračovali ďalej v budovaní si vzťahu s našimi zákazníkmi. Z tohto dôvodu sme zriadili na našej stránke blog, v ktorom sa chceme venovať zaujímavým témam a tiež približovaniu našich výrobkov. Hlavne chceme byť interaktívni, čiže nás veľmi zaujímajú názory našich zákazníkov. Momentálne sa tešíme z každej objednávky a z pozitívnych komentárov našich fanúšikov na sociálnych sieťach,“ prezrádza Peter.

Čo vás poháňa vpred?

„Hnacím motorom bolo to, že sa nás známi pýtali, kedy to už spustíme a kedy si už konečne budú môcť objednať tovar, to bola pre nás veľká motivácia. Ale súčasne je dôležitým faktorom to, že sa ľudia aj napriek moderným technológiám začínajú čoraz viac opäť obracať k prírode, čo je naša silná devíza. No a v neposlednom rade dostupné ceny,“ uzavrel mladý pár spoločne s úsmevom.

Výsledok tohto príbehu pokračuje v pravom slova zmysle na stránke: www.topmydla.sk

Ak sa vám príbeh týchto dvoch mladých ľudí páči, dajte im LIKE na facebookovej stránke.

(PR) – Za obsah zodpovedá objednávateľ tejto tlačovej správy.

Zdroj: Dnes24.sk