Aktuálne REBRÍČKY slovenských škôl: Ktoré košické sa dostali najvyššie?
Hľadáte čo najlepšiu školu pre svoje dieťa? Možno vám pomôže aj najnovšie hodnotenie škôl podľa inštitútu INEKO.
V novom vydaní školských rebríčkov sa najlepšie vo svojich kategóriách umiestnili ZŠ na Krosnianskej v Košiciach, Obchodná akadémia v Trnave na Kukučínovej a Škola pre mimoriadne nadané deti – Gymnázium na Teplickej v Bratislave.
Ak hľadáte vhodnú školu pre vaše dieťa a neviete si vybrať spomedzi viacerých možností, alebo máte doma žiaka, ktorý chodí do školy a radi by ste vedeli viac o výsledkoch jej žiakov, mohla by vás zaujímať aktualizácia INEKO.
Po aktualizácii rebríčkov sa na celoslovenskej úrovni medzi ZŠ opäť najlepšie umiestnila Základná škola na Krosnianskej 4 v Košiciach. Pri gymnáziách je na prvom mieste Škola pre mimoriadne nadané deti – Gymnázium na Teplickej 7 v Bratislave.
Nasledujú Gymnázium Jura Hronca (Novohradská) v Bratislave a na 3. mieste je Gymnázium sídliace na Poštovej 9 v Košiciach. V prvej desiatke, a to na 8. mieste je Evanjelické gymnáziu na Škultétyho 10 v Košiciach.
V prvej desiatke celoslovenského rebríčka je iba Stredná zdravot. škola, Moyzesova 17, Košice – Staré Mesto, ktorá sa umiestnila na 8. mieste.
Jaroslav Polaček chce Košičanov zapojiť do rozhodovania o meste, začne auditom
V úspešnosti základných škôl sa v prvej tridsiatke umiestnilo v rámci Košického kraja až 17 škôl. Ich poradie nájdete TU.
V prvej desiatke gymnázií v Košickom kraji sú tieto školy:
- Gymnázium, Poštová 9, Košice – Staré Mesto
- Evanjelické gymnázium, Škultétyho 10, Košice – Staré Mesto
- Gymnázium P. J.Šafárika, Ul. akademika Hronca 1, Rožňava
- Súkromné gymnázium, Katkin park 2, Košice – Západ
- Gymnázium, Šrobárova 1, Košice – Staré Mesto
- Gymnázium, Park mládeže 5, Košice – Sever
- Gymn. sv. T. Akvinského, Zbrojničná 3, Košice – Staré Mesto
- Gymnázium, Alejová 1, Košice – Juh
- Gymnázium, Javorová 16, Spišská Nová Ves
- Gymnázium, Trebišovská 12, Košice – Západ
Upozornenie
INEKO upozorňuje, že hodnotenie výsledkov žiakov nezohľadňuje rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí) a nemeria ani pridanú hodnotu školy, čiže to, aké zručnosti a vedomosti škola v danom období odovzdala svojim žiakom, a preto komplexne nevypovedá o kvalite školy.
Foto: ilustračné