Tlačové správy

Členovia strany HLAS naštartovali netradičnú kampaň pre SLOVENSKO, stojí za ňou tento muž!

Na sociálnych sieťach sa začínajú objavovať profilové fotky členov strany HLAS – sociálna demokracia s kampaňou „30 rokov vyrástol som s tebou SLOVENSKO“.

Ilustračný obrázok k článku Členovia strany HLAS naštartovali netradičnú kampaň pre SLOVENSKO, stojí za ňou tento muž!
Zdroj: M. Pechovský

Túto minikampaň naštartoval a stojí za ňou zakladajúci člen strany HLAS Martin Pechovský, ktorý stojí aj za viacerými projektami na podporu lokálpatriotizmu ako je MOJE SLOVENSKO, slovenskysen.sk, Slovenský raj (pieseň).

Ako uvádza na svojich sociálnych sieťach, táto kampaň súvisí s pôsobením strednej generácie na Slovensku, ktorá vyrástla spoločne so Slovenskom.

„GRATULUJEM TI SLOVENSKO. Dnes v noci štartuješ svoj 30. rok. Od mala som s Tebou vyrastal, nikdy som Ťa nezradil, neopustil a mám ťa rád, si krásne a dospievaš. Vždy budem stáť na tvojej strane a zveľaďovať ťa. Keď sa pozriem dozadu, určite dnes patríš medzi vyspelé štáty, a preto je nesmierne dôležité, aby sa o Teba starali múdri a šikovní ľudia,“ píše na sociálnej sieti Pechovský.

V tejto kampani pokračujú aj ostatní predstavitelia strany HLAS.

Samotný šéf strany HLAS Peter Pellegrini hovorí vo svojom príhovore o našom bezproblémovom a pokojnom rozchode s Českou republikou bez rinčania zbraní. Stali sme sa tak inšpiráciou pre celý svet. Mrzí ho však skepsa a strata hrdosti slovenského národa na vlastný štát. Vo svojom príhovore k 30. výročiu vyzval na opätovné zjednotenie a chuť budovať.

„Nastupujúci rok musí byť rokom novej energie – Rokom zmeny k lepšiemu! Vlastnú budúcnosť držíme len vo vlastných rukách a verím, že spoločne začneme budovať novú úspešnú tridsaťročnú etapu života našej vlasti – Slovenskej republiky,“ píše aj Matúš Šutaj Eštok, generálny manažér strany.

„Slovenská republika má 30 rokov. Už si prežila detské choroby, pubertu a aj chyby mladosti. Je v najlepšom veku, kedy by mala zužitkovať celý svoj potenciál…,“ pokračuje Denisa Saková.

Opýtali sme sa aj samotného autora kampane, aký cieľ má táto kampaň:

„Táto miniKampaň má jediný cieľ, uvedomiť si, ako sa Slovensko za 30 rokov menilo. Čo všetko máme a čo sme mohli mať a čo všetko môžeme mať. Je čas kresliť nové plány, zohľadňujúce ochranu našich zdrojov, budovanie nových zdrojov a späťzískavanie stratených zdrojov. Ak nedokáže EÚ ako projekt zrovnoprávňovať a pomáhať pri konkurencieschop­nosti jednotlivých členov, potom jej to musíme ukázať a stať sa znova príkladom pre celý svet.“

(PR) – Za obsah a fotografie zodpovedá objednávateľ tejto správy

Zdroj: M. Pechovský
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM