Mesto Dobšiná opäť hľadá konateľa Podniku služieb: Toto by mal spĺňať!
V Dobšinej sa bude opätovne hlasovať o novom konateľovi Podniku služieb, keďže na uplynulom mestskom zastupiteľstve síce odznelo meno nového konateľa, no ten sa pre osobné dôvody postu zriekol!
Ako sme vás informovali, nedávno sa na mestskom zastupiteľstve v Dobšinej odhlasovalo meno nového konateľa Podniku služieb. Ten sa však pre osobné dôvody zriekol postu a tak neostalo nič iné, ako znova zopakovať výberové konanie. „Mesto Dobšiná vyhlasuje výberové konanie na funkciu konateľ spoločnosti Podnik služieb mesta Dobšiná, s.r.o.“ píše na na stránke mesta.
Kvalifikačné predpoklady a iné osobitné kvalifikačné predpoklady:
- minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou ( vysokoškolské výhodou )
- skúsenosti v riadiacich funkciách skúsenosti s totožným, alebo príbuzným predmetom podnikania ako v spol. Podnik služieb mesta Dobšiná, s.r.o. všeobecný prehľad z oblasti ekonomiky, nakladania s odpadmi, verejného obstarávania, správou bytových a nebytových priestorov
- znalosť’ práce s PC ( internet, World, Excel )
- vodičský preukaz min. skupiny B
- flexibilita, kreativita, bezúhonnosť
Vyžaduje sa prehľad zákonov:
- obchodný zákonník
- zákon o životnom prostredí, vodný zákon, zákon o ochrane prírody a krajiny
- zákon o obecnom zriadení, o majetku obcí
- zákonník práce
- zákon o odpadoch
- zákon o verejnom obstarávaní
- zákon o účtovníctve, o dani z príjmov, o DPH
- zákon o správe bytov a nebytových priestoroch.
Charakteristika pracovného miesta: Vedenie spoločnosti so 100% účasťou mesta Dobšiná na poskytovanie komunálnych služieb, správy bytových a nebytových priestorov na základe uzatvorenia zmluvy o výkone funkcie kanateľa podľa § 66 ods. 3 obchodného zákonníka.
Zoznam požadovaných dokladov:
- žiadosť’ o zaradenie do výberového konania
- štruktúrovaný životopis
- overená kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
- výpis z registra trestov ( nie starší ako 3 mesiace )
- písomný súhlas so spracúvaním osobných údajov podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Svoje žiadosti s uvedenými náležitosťami zasielajte na adresu: Mestský úrad Dobšiná, SNP 554, 049 25 DOBŠINA, poštou, alebo osobne do podateľne Mestského úradu. Obálku je potrebné zalepit’ a viditeľne označiť textom: NEOTVÁRAŤ ! Výberov konanie – KONATEĽ.
Termín podania žiadosti je do 17.03.2015 do 14:00 hod. – rozhodujúci je dátum doručenia, nie dátum podania na pošte. Prihlášky spolu so všetkými požadovanými dokladmi je nutné zaslat’ poštou v písomnej forme, alebo odovzdať’ osobne na podateľni Mestského úradu Dobšiná. Uchádzač ktorý nepredloží k svojej žiadosti všetky požadované doklady v stanovenom termíne, bude z výberového procesu vyradený.
Termín otvárania obálok je dňa 17. marca o 15:00 hod. na zasadnutí výberovej komisie a termín výberového konania je naplánovaný na ten istý deň o 16:00 hod.
Foto: Mesto Dobšiná, ilustračné