Organizácia Košice Turizmus zmenila riaditeľa: Predstavil spôsob, ako sem prilákať viac turistov
Novým cieľom mestskej organizácie cestovného ruchu Košice Turizmus je pritiahnuť do Košíc viac turistov. Prezradil to nový riaditeľ. Ako to chce dosiahnuť?
Miloslav Klíma sa rozhodol kontaktovať členov spomenutého združenia, zvýšiť jeho počet a pripraviť spoločný plán na najbližšie roky. Prioritou je príprava produktov a podujatí, ktoré by mohli zvýšiť záujem o metropolu východu.
„Určite budem pokračovať v úspešných projektoch ako Košická noc múzeí, Gurmán Fest či Košické slávnosti vína, ale posnažím sa pripraviť aj nejaké nové,“ uviedol.
Zaoberať sa bude tiež projektom leteckej linky z Košíc do Nemecka, v tejto súvislosti však poznamenal, že momentálne má mesto spojenie s Nemeckom cez Viedeň, Prahu aj Varšavu. „Od júna prichádza veľmi silný hráč – Turkish Airlines. Je treba sa zamerať na spoluprácu s touto spoločnosťou. Ako aj využiť to, čo nám ponúka ČSA, Wizz air a LOT,“ pokračoval M. Klíma.
Predtým pôsobil ako vedúci referátu marketingu a kultúry na košickom magistráte. Do funkcie riaditeľa ho zvolilo valné zhromaždenie Košice Turizmus, ktoré odvolalo Ivetu Niňajovú.
Môže vás zaujímať:
- Drevenice na paneláku v Košiciach sú minulosťou: Čo rozhodlo o ich odstránení?
- Experiment, z ktorého naskakujú zimomriavky: Košice sa vrátia do minulého storočia!