PRIESKUM: Tretina ľudí má odmietavý postoj k napodobeninám značkových výrobkov
Približne tretina ľudí na Slovensku má výrazne odmietavý postoj k napodobeninám značkových výrobkov.
Rovnaké percento ľudí by si takýto výrobok nikdy nekúpilo. Vyplýva to
z novembrového online prieskumu spoločnosti GfK Slovakia, ktorý sa
uskutočnil na vzorke 765 respondentov.
Prevažná väčšina Slovákov je naopak v budúcnosti skôr naklonená
k potenciálnej kúpe plagiátu, dokonca by prevažnej väčšine ľudí na
Slovensku ani neprekážalo, ak by mali na sebe niečo „nepravé“ a okolie
by o tom nevedelo.
Prevažná väčšina ľudí na Slovensku (81 percent) deklarovala, že má vo
svojom okolí známych a priateľov, ktorí nosia alebo vlastnia imitáciu,
respektíve falzifikát. Medzi päť kategórií, ktoré sú z tohto hľadiska
najviac frekventované, patria tričká a pulóvre, ďalej športové oblečenie
a obuv, kabelky a džínsy.
Zdroj TASR