„Nová“ a „Stará“ nemocnica s NOVINKOU: V Košiciach buduje modernú značku
Nová a stará nemocnica začína NOVÚ etapu moderných dejín!
Univerzitná nemocnica L. Pasteura sa rozhodla zmeniť svoje LOGO. Tak, aby ste ich aj vy, vedeli lepšie identifikovať v spleti spoločností, najmä v online priestore, ktorým dnes všetci žijeme.
„Veríme, že sa Vám nové logo bude páčiť, proces výberu a tvorby loga bol naozaj kreatívnym obdobím, snažili sme sa nájsť si na to čas, aj napriek nesmiernemu pracovnému náporu, ktorý nás sprevádza posledné dva roky,“ vyjadrila sa hovorkyňa nemocnice Monika Krišková.
Nastane PRELOM v očkovaní? Nová vakcína má presvedčiť aj ZARYTÝCH antivaxerov!
Zvyšovanie spokojnosti pacientov
Snáď nikdy v histórii nebola Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice v takom popredí záujmu verejnosti, médií, sociálnych sietí, diskusií, rôznych trendových online a mediálnych platforiem.
Lekári, sestry, personál, pacienti, všetci sú v uplynulých dvoch rokoch v intenzívnom pracovnom dialógu. Sedem dní v týždni, dvadsaťštyri hodín denne. K tomu chce nemocnica smerovať aj všetky moderné komunikačné trendy, ktoré je v UNLP nevyhnutné nastaviť, predovšetkým na úrovni internej komunikácie, ktorá je štandardom v moderných spoločnostiach.
„Pre vzájomný vzťah lekár – pacient, a tiež pre zvyšovanie spokojnosti pacientov so službami nemocnice, ktoré sú už roky, žiaľ, veľmi slabo hodnotené," dodáva generálny riaditeľ v súvislosti s budovaním modernej značky UNLP.
Prečítajte si aj:
Historický odkaz Pasteura
„Vďaka iniciálam L a P zhmotňuje historický odkaz L. Pasteura a zároveň ponúka moderné trendy v komunikácii," vysvetľuje šéfka komunikácie a marketingu nemocnice Lucia Kočková.
Cieľom bolo vytvoriť logo, ktoré poukáže na serióznosť a dôstojnosť Univerzitnej nemocnice L. Pasteura v Košiciach a jej spätosť s lokálnou tradíciou.
PREDSTAVUJEME iniciály L a P.
- L a P – L. Pasteur
- L a P – spojenie Lekár a Pacient
- Fonendoskop
- H – Hospital
- Životná cesta
Správy z Košíc
Nový začiatok nemocnice
Nové logo je znamením nového začiatku. „Verím, že začíname novú etapu moderných dejín UNLP. Každý začiatok je dobré označiť,“ hovorí L. Kočková.
Keď sa spojili dve košické nemocnice, Fakultná nemocnica na Tr. SNP a nemocnica na Rastislavovej, ktoré domáci poznali ako „Nová“ a „Stará“ nemocnica, vznikol názov, ktorý bol spojený nielen s minulosťou, ale bol aj symbolom začiatku éry Univerzitnej nemocnice L. Pasteura Košice.
„Roky však plynú a komunikácia, marketing aj PR služby sa vyvíjajú závratným tempom, aké sme možno pred 20 – 30 rokmi neočakávali. Do sveta našej komunikácie vstúpili sociálne siete, nové prvky a moderné platformy dorozumievania sa. Je potrebné ich poznať a dobre im rozumieť, vtedy ich vieme efektívne využiť, pre komunikáciu so širokou verejnosťou, aj zamestnancami a oni následne pri komunikácii s pacientmi a ich príbuznými,“ hovorí vedúca Odboru komunikácie a marketingu Mgr. Lucia Kočková.
Zahlasujte, či sa vám nové logo páči.