Pacienti Nemocnice AGEL Košice-Šaca sa môžu na vyšetrenie objednať aj e-mailom
V rámci zlepšenia manažmentu objednávania pacientov zriadila nemocnica e-mailovú schránku. Pacienti sa môžu objednávať na plánované ambulantné vyšetrenia.

Okrem nemocničného call centra, prostredníctvom ktorého sa klienti zdravotníckeho zariadenia objednávali k lekárom a na odborné pracoviská doposiaľ, je verejnosti k dispozícii už aj e-mailová adresa: objednavanie@nke.agel.sk.
Požiadavky doručené elektronicky budú následne spracované a žiadateľovi oznámený termín a čas, kedy sa na vyšetrenie do konkrétnej ambulancie môže dostaviť.
Toto si nezaslúžia! Slovenskí záchranári čoraz častejšie čelia prejavom agresie
Očkovacia lotéria pobláznila Slovákov: Prihlásilo sa už takmer 950-tisíc ľudí
„Aj touto formou by sme chceli vyjsť v ústrety pacientom, klientom a návštevníkom nášho zdravotníckeho zariadenia. Nový komunikačný nástroj im umožní požiadať o termín vyšetrenia v ktoromkoľvek čase bez obmedzení,“ uviedol námestník LPS Maroš Varga.
Požiadavky doručené elektronicky budú následne spracované a žiadateľovi oznámený termín a čas, kedy sa na vyšetrenie do konkrétnej ambulancie môže dostaviť.
Naďalej je možné objednávať sa aj telefonicky. Call centrum Nemocnice AGEL Košice-Šaca poskytuje informácie a sprostredkúva objednávanie pacientov každý pracovný deň, v čase od 7:00 – 15:00 hod.