Ilustračný obrázok k článku Pandemická situácia v nemocnici v Šaci sa zlepšila. Pribudli aj zaočkovaní
4
Galéria
Zdroj: Nemocnica Košice - Šaca

Pandemická situácia v nemocnici v Šaci sa zlepšila. Pribudli aj zaočkovaní

Situácia s epidémiou koronavírusu je v Nemocnici AGEL Košice-Šaca aktuálne stabilizovaná. Za mesiac od spustenia vakcinačného centra zaočkovali 4430 záujemcov.

Eva Mikulová Správy
Eva Mikulová Správy

Pandemická situácia v nemocnici v Šaci sa zlepšila. Pribudli aj zaočkovaní

Situácia s epidémiou koronavírusu je v Nemocnici AGEL Košice-Šaca aktuálne stabilizovaná. Za mesiac od spustenia vakcinačného centra zaočkovali 4430 záujemcov.

Ilustračný obrázok k článku Pandemická situácia v nemocnici v Šaci sa zlepšila. Pribudli aj zaočkovaní
4
Galéria
Zdroj: Nemocnica Košice - Šaca

V Nemocnici AGEL Košice-Šaca je momentálne hospitalizovaných 29 COVID-19 pozitívnych pacientov, z ktorých 21 je na kyslíkovej liečbe, 3 vyžadujú podporu umelej pľúcnej ventilácie a v 5 prípadoch ide o suspektné osoby.

„Zdravotnícke zariadenie eviduje 11 zamestnancov s potvrdeným ochorením, 15 v karanténe a neprítomných z dôvodu PN alebo OČR je 37 pracovníkov. Počas uplynulého týždňa bolo v nemocničnom mobilnom odbernom mieste realizovaných 294 PCR testov, z toho 32 pozitívnych a 500 antigénových testov, ktoré odhalili pozitivitu v 9 prípadoch,“ hovorí hovorkyňa nemocnice Martina Pavlíková.

Očkujú už druhou dávkou

Vo vakcinačnom centre Nemocnice AGEL Košice-Šaca na Poliklinike VA U.S. Steel podstúpilo k dnešnému dňu, teda mesiac od jeho otvorenia, očkovanie už 4430 záujemcov.

Nemocnica počas uplynulého týždňa zaznamenala zvýšený nápor volajúcich v súvislosti s poskytnutím informácií k termínom druhého očkovania. „Radi by sme verejnosť ubezpečili, že všetci, ktorí u nás podstúpili očkovanie prvou dávkou vakcíny, budú v našom vakcinačnom centre zaočkovaní aj druhou očkovacou látkou. Vzhľadom na to, že podanie druhej vakcíny je možné realizovať v rozmedzí od 28. – 41. dňa od prvého očkovania, záujemcovia nemusia mať obavy v prípade, že správu o pridelení termínu druhého očkovania nedostanú do mesiaca. Urgovanie pridelenia termínu je opodstatnené v prípade, že klient nedostane potvrdzujúcu SMS správu ani po 35 dňoch. V takom prípade je potrebné kontaktovať call centrum NCZI, ktoré je kompetentné riešiť akékoľvek problémy súvisiace s registráciou i prideľovaním termínov,“ uviedol námestník LPS pre ambulantnú zložku Nemocnice AGEL Košice-Šaca Maroš Varga

Prečítajte si tiež:

Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín